نتایج جستجو برای عبارت :

httpsmarttechna.newspr\-article\-90367.htmlhttpssmart\-software.irposthttpsmarttechna.newsprhttpshttpssmart

9 نرم افزار برتر ویرایش عکس
 
  
بهترین نرم افزار ویرایش عکس
 
Adobe Photoshop یکی از ابزارهای ویرایش تصویر در بین حرفه ای ها است و جایگزین های زیادی برای علاقه مندان وجود دارد که به گزینه های ویرایش تصویر نیاز ندارند. ما 9 برنامه آنلاین رایگان معرفی می کنیم که به شما این امکان را می دهد که به سادگی یک فیلتر اضافه کنید تا تصاویر را ویرایش کنید.
ادامه مطلب
نرم افزار CRM دیدار به صاحبان کسب وکار کمک خواهد کرد تا مسائلی هچونضریب تبدیل را به خوبی مدیریت کنند و بتوانند بهتر با مشتریان ارتباط برقرار کنند. در این ویدئو، با این نرم افزار بیشتر آشنا می شویم.

کسب وکار های مختلف برای افزایش بهره وری نیاز دارند تا با پیروی از روش های جدید در بخش فروش، تأثیرگذاری و ارتباط خود با مشتریان را بهبود ببخشند. به عنوان شمایی کلی از بخش فروش، بسیاری از مشتریان به عنوانمشتریان بالقوه یا به اصطلاح فرصت قرار دارند و
 بازیابی فایل های حذف شده
 
فایلهای ضروری و مهم در برخی اوقات به علت اشتباه ، ویروسی شدن و. حذف میشوند و ما برای بازیابی آنها از نرم افزارهای Recovery استفاده میکنیم. در ادمه روشی برای دسترسی به نسخه های های قبلی یک فایل یا پوشه بدون نیاز به نرم افزار معرفی میکنیم.
به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
نرم افزار آموزشی ضرب اعداد چند رقمی در چند رقمی ونرم افزار آموزش کسر
نرم افزار آموزشی ضرب اعداد چند رقمی در چند رقمی 
       نرم افزار آموزش کسر            
در این نرم افزاردانش آموز،  به کمک شکل ( دایره ، مستطیل و محور)  با مفهوم کسر وچگونگی نوشتن اعداد کسری و در بخش های دیگر ، با مفهوم کسرهای مساوی ، مقایسه اعداد کسری ، رابطه ی کسر با تقسیم ، اعداد مخلوط  و رابطه ی کسر با اعداد اعشاری و درصد آشنا می شود.
  این نرم افزار برای دانش آموزان سوم دبس
زبان برنامه نویسی دارت یا Dart چیست ؟
دارت (به انگلیسی: Dart) زبان برنامه نویسی است که توسطگوگلتوسعهدادهمی شود. هدفدارتجایگزین کردن جاوااسکریپت که زبان داخلی مرورگرهایوباست می باشد.دارتراه حلی برای مشکلات موجود درجاوااسکریپت (به طور مثال مشکل حافظه) می باشد که کارایی بهتر، قابلیت استفاده ساده تر برای پروژه های بزرگ و امنیت بیشتری را فراهم می کند.گوگلهمچنین بسیار تلاش دارد تادارترا پیچیده تر بسازد و ویژگی ها و قابلیت های فراوانی به آن ببخشد. د
مشخصات فنی فاش شده از سیستم مبتنی بر ویندوز ۱۰ کلاد نشان از ظهور رقیبی جدید برای کروم بوک‌ گوگل دارد.
در هفته‌های اخیر شایعات متعددی در رابطه با ویندوز ۱۰ کلاد مایکروسافت منتشر شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در رابطه با ویندوز ۱۰ کلاد، این سیستم عامل به‌عنوان نسخه‌ای محدود از ویندوز ۱۰
برای رقابت با سیستم‌عامل‌هایی نظیر کروم توسعه یافته است. افشای سند
جدیدی در رابطه با حداقل مشخصات فنی مورد نیاز ویندوز ۱۰ کلاد، نشان از این
دارد که این
نرم افزار کامفار 3 (COMFAR Expert 3 Software)


نرم افزار کامفار 3 (COMFAR Expert 3 Software)

نرم افزار کامفار (COMFAR Software) توسط سازمان توسعه صنعت ملل (UNIDO) برای تهیه و ارزیابی طرح های اقتصادی و برای کشورهای در حال توسعه ارائه شده است . کامفار (COMFAR) برگرفته از عبارت Computer Model for Feasibility Analysis & Reporting به معنای ” مدل کامپیوتری برای انالیز امکان سنجی و گزارش گیری ” می باشد . نرم افزار کامفار برنامه انعطاف پذیری برای ارزیابی مالی و اقتصادی پروژه های صنعتی می باشد که مدیران ارش
فروش فوق العاده نرم افزار با تخفیف استثنایی

با هدف ایجاد یک مرجع کامل در نرم افزار و محصولات آموزشی
،کاربردی،مهندسی و… در صنعت وب ایران برای یک شروع تازه پا به عرصه وب گذاشت. ما سعی می کنیم همواره به نیاز های شما کاربران عزیز در زمینه نرم افزار های اورجینال پاسخ
دهیم.
باعث افتخار ماست که هم اکنون با شرکت های تولید کننده نرم افزاری معتبر همکاری
می‌نماییم.
چگونه ویندوزخودراهمیشه سالم نگه داریم
 
   
 
 
حتما تا به حال اتفاق افتاده است که بعد از نصب یک نرم افزار به هر دلیل سیستم عامل و برنامه های کاربردی شما آسیب دیده است حتی ممکن ویروسی شدن سیستم و یا پاک شدن چند فایل سیستمی علت بالا نیامدن ویندوز باشد.در این گونه شرایط معمولا گزینه ای جز عوض کردن ویندوز و تمام برنامه های آن پیش روی کاربران نمی باشد .
 
ادامه مطلب
هوبی، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان، یک برنامه سهام‌گذاری را برای ارزهای دیجیتال دوج کوین و شیبا اینو راه‌اندازی کرده و قرار است سود سالیانه سهام‌گذاری در این برنامه ۸۸ درصد باشد. بیت کوین، اتریوم، تتر و چند ارز دیجیتال دیگر هم در این برنامه سهام‌گذاری شرکت داده شده‌اند. گفتنی است که این برنامه تنها برای سپرده‌های هفت‌روزه در دسترس است.
ADVISOR یا Advanced Vehicle Simulator یک نرم افزار شبیه سازی خودرو است. که شامل مدل هایی از خودروهای هیبریدی،بنزینی و غیره می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توان تست های آلایندگی، توان و غیره از خودرو مورد نظر گرفت و نتایج خروجی از مدل خودرو را استخراج کرد.
برای دریافت لینک دانلود نرم افزار ADVISOR و یا آموزش نرم افزار ADVISOR با شماره تماس 09103879650 تماس حاصل فرمایید.
دانلود کتاب مهندسی نرم افزار راجر پرسمن ویرایش هفتم

When computer software succeeds—when it meets the needs of the people who use it, when it performs flawlessly over a long period of time, when it is easy to modify and even easier to use—it can and does change things for the better. But when software fails—when its users are dissatisfied, when it is error prone, when it is difficult to change and even harder to use—bad things can and do happen. We all want to build software that makes things better, avoiding the bad things that lurk in the shadow of failed efforts. To succeed, we need discipline when software is designed and built. We need an engineering approach.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
من
نام برنامه : حدیث کساء
ورژن برنامه : 1.0
دانلود فایل APK با حجم 13.8 مگابایت










برنامه حدیث کساء در بر دارنده ی متن کامل این حدیث شریف به همراه صوت برادر میرداماد است که متن ترجمه نیز در آن وجود دارد. در بخش دیگر این برنامه، فضائل ، اسرار و فوائد این حدیث ذکر شده است.برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید و بعد از نصب برنامه در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.
نام برنامه : حدیث کساء
ورژن برنامه : 1.0
دانل
دانلود کتاب مهندسی نرم افزار راجر پرسمن و بروس ماکسیم ویرایش هشتم - زبان اصلی

When computer software succeeds—when it meets the needs of the people who use it, when it performs flawlessly over a long period of time, when it is easy to modify and even easier to use—it can and does change things for the better. But when software fails—when its users are dissatisfied, when it is error prone, when it is difficult to change and even harder to use—bad things can and do happen. We all want to build software that makes things better, avoiding the bad things that lurk in the shadow of failed efforts. To succeed, we need discipline when software is designed and built. We need an engineering approach.
برای دانلود به ا

مخفی‌سازی عکس و ویدئو در ویندوزفون
 
  
آموزش مخفی سازی عکس ها در ویندوز فون
 
Media Locker Pro اپلیکیشنی در زمینه‌ی مخفی‌سازی عکس‌ها و فیلم‌ها در گوشی‌های ویندوزفون است که با استفاده از آن می‌توانید در محیطی فوق‌العاده زیبا، عکس‌ها و ویدئوهای شخصی خود را مخفی کنید.
ادامه مطلب
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
  شناسایی موانع اجرای سیستم حسابداری منابع انسانی در شرکتهای ایرانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
 
 
 
سوالات یا اهداف این پایان نامه :
 
اهداف تحقیق:
شناخت  تأثیر آگاهی و شناخت کافی از سیستم  حسابداری منابع انسانی بر استقرار سیستم حسابداری منابع انسانی .
شناخت  تأثیر  فقدان نیروی انسانی متخصص بر استقرار سیستم حسابداری منابع انسانی
شناخت  تأثیر حمایت دولت بر استقرار سیستم حسابداری منابع انسانی .
شناخت تأثیر
&
دانلود Marvelous Designer v9.5 Enterprise 5.1.445.28680
 
 


دانلود Marvelous Designer v9.5 Enterprise 5.1.445.28680


به روز رسانی :
1399/03/10نسخه v9.5 Enterprise 5.1.431.28667 اضافه شد.
Marvelous Designer
نرم افزاری است حرفه ای و جذاب جهت طراحی لباس و الگوسازی لباس های طراحی شده به صورت کاملا مجازی با گرافیک بسیار بالا . شما به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به نرم افزار های جانبی برای طراحی لباس های خود نداشته و می توانید به صورت کاملا حرفه ای طرح های خود را اجرا نمایید و رندر گیری کنید . جدیدترین نسخه
دانلود و نقد و برسی اپلیکیشن اندروید سوالات کنکور سراسری ۹۰ تا ۹۸ تمامی رشته هااپلیکیشن کنکور سراسری آنلاین چیست؟ چه کاری انجام می دهد ؟ همراه کاف ۹۸ بمانید
دانلود سوالات کنکور سراسری 1399 با برنامه کنکور انلاین
در جواب این سوال باید عرض کنیم که برای اولین بار است که در دنیای کنکور های سراسری رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی اپلیکیشنی تولید می شود که شما بتوانید تستی پاسخ بدهید و درصد پاسخ دهی را تماشا کنید.
اپلیکیشن کنکور سراسری آنلاین یک
امکانات حسابداری در نرم افزار کلینیک
توضیح قابلیت های زیرسیستم حسابداری در نرم افزار کلینیک سیب
حسابداری چیست؟
حسابداری یعنی جمع‌آوری مدارک و اسناد مثبته و تبدیل آن به قالب یک سند حسابداری که دارای دو طرف باشد. مثلا اگر هزینه قبض برق را از حساب بانکی پرداخت می کنیم، در این تراکنش، سند حسابداری به صورت زیر صادر می‌شود:
 

سرفصل حساب
شرح
بدهکار
بستانکار

هزینه قبض برق کلینیک
قبض برق آبان ماه 1400
2،500،000
0

حساب بانکی
تسویه قبض برق آبان 1400
0
2،500،0
آموزش ساخت ویندوز لایو روی USB توسط نرم افزار Win To USBبا استقبال فراوانی که از نرم افزار های پرتابل در بدو ورود به بازار شاهد آن بودیم بسیاری از شرکت های توسعه دهنده سیستم عامل، به فکر پرتابل کردن سیستم عامل خود شدند و در این بین بسیاری از توزیع های لینوکس این قابلیت را به سیستم عامل خود اضافه کردند.در این بین مایکروسافت کمی دیرتر به فکر ایجاد بستری برای اجرای ویندوز لایو افتاد و در ویندوز 8 به بعد قابلیت Windows to Go را افزود.وی
ایتنا - مایکروسافت قصد دارد در به روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰، امکان نصب سیستم عامل از طریق دستیار صوتی کورتانا را غیر فعال کند.







به گزارش ایسنا، دستیار صوتی کورتانای مایکروسافت که یکی از رقبای اصلی
الکسای آمازون و گوگل اسیستنت به شمار می‌رود، در سری آخر نسخه به روزرسانی
شده ویندوز ۱۰ به کاربران و علاقمندان برای نصب سیستم عامل این امکان را
می‌داد تا تنها با ارسال دستورهای صوتی سیستم عامل ویندوز که توسط
مایکروسافت توس
0
(0)
احتمالا برای شما نیز پیش آمده که بعد از دانلود فایل های ویدیویی و یا دریافت فایل های ویدیویی سیستم شما قادر به پخش آن نبوده و یا پخش آن با مشکل مواجه شود . به طور مثال صدای فایل برو روی آن سینک نبوده و جابجا باشد . در اینگونه موارد مشکل از نصب نبودن Codec مناسب جهت پخش فایل ویدیویی بر روی سیتم عامل ویندوز شما می باشد.
حال به معنی Codec و اینکه به چه نرم افزاری Codec گفته می شود می پردازیم. کدک مخفف COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) می باشد .به

آشنایی با نرم افزار گرافیکی ادوبی ایلوستریتور (adobe illustrator)
 
  
 نرم افزار adobe illustrator
 
یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی گرافیک ایلوستریتور است که اکثر گرافیست ها به خوبی آن را می شناسند. ایلوستریتور یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای طراحی گرافیک بر پایه وکتور است و رقیب اصلی کورل دراو محسوب می شود.
ادامه مطلب
 دقیقا همانند یک CD-DVD درایو واقعی عمل میکند و فقط مجازی است. شما به راحتی میتوانید ایمیج هایی که با نرم افزارهای دیگر این شرکت گرفته اید (CloneDVD و CloneCD) را با Virtual Clone Drive باز کرده و همانند DVD یا CD اصلی و فیزیکی از آن بهره ببرید.این نرم افزار یک مزیت بسیار خوبی که دارد این است که امکانات بسیاری را به صورت کاملا مجانی در اختیار کاربران قرار میدهد.
ادامه مطلب
، مدیرعامل اپل، در جلسه گزارش میزان درآمدهای این شرکت در اولین فصل سال مالی ۲۰۲۱ گفت که اپل علاقه زیادی به ساخت محصولاتی دارد که در آنها سخت افزار، نرم افزار و سرویس ها همدیگر را ملاقات می کنند.
در جلسه یاد شده از کوکخواسته شدتا چارچوبی که اپل از آن برای ارزیابی بازارهای جدید و عرضه محصولات استفاده می کند را ارائه کند. البته کوک از اشاره کردن به جزئیات خودداری کرد، اما سخنانی به زبان آورد که نشان می دهند اپل چه مواردی را برای تصمیم گیری در مو
دانلود و نقد و برسی اپلیکیشن اندروید سوالات کنکور سراسری ۹۰ تا ۹۸ تمامی رشته هااپلیکیشن کنکور سراسری آنلاین چیست؟ چه کاری انجام می دهد ؟ همراه کاف ۹۸ بمانید
در جواب این سوال باید عرض کنیم که برای اولین بار است که در دنیای کنکور های سراسری رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی اپلیکیشنی تولید می شود که شما بتوانید تستی پاسخ بدهید و درصد پاسخ دهی را تماشا کنید.
اپلیکیشن کنکور سراسری آنلاین یک برنامه اندروید استو بر رو تمامی مبایل های هوشمند نصب
نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می
دانلود,پاورپوینت بررسی پیوند برنامه‌ریزی و طراحی شهری,pptx

تاریخ ایجاد 22/10/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 10   قیمت: 8500 تومان   
 تعدادمشاهده  1
 




دانلود,پاورپوینت بررسی پیوند برنامه‌ریزی و طراحی شهری,pptxفهرست مطالبمقدمهشهرسازی جدید در جهان دو محور اصلی شهرسازی ابعاد و وظایف طراحی شهریفضای کالبدی و اجتماعی شهریمنابع


کلمات کلیدی مرتبط:دانلود,پاورپوینت بررسی پیوند برنامه‌ریزی و طراحی شهری,pptx ,شهرسازی جدید در جهان , دو محور اصلی شهرسازی ,
دانلود,پاورپوینت بررسی برنامه ریزی شهر خلّاق از دیدگاه چار لاندری,pptx










تاریخ ایجاد


25/10/1398 12:00:00 ق.ظ

  
تعدادبرگ: 12
  قیمت: 8500 تومان
  

 تعدادمشاهده
 1

















نرم افزارهای علم سنجی
تحلیل استنادی روشی است که بر پایه استنادهای موجود در متون علمی قرار دارد به طوری که با شمارش تعداد استناد‌های به ­کار­گرفته‌ شده متون مختلف همانند مجلات، پایان‌نامه‌‌ها و . به تحلیل و ارزیابی این متون می­ پردازد و نرم افزارهای تحلیل استنادی ما را در این امر یاری می رسانند. برخی از این نرم افزارها عبارتند از:
نرم افزار علم سنجی هیست سایت (HistCite) 
 نرم افزار تحلیل استنادی Publish or Perish
 برای دیدن تعداد قابل توجهی از نرم ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


فروشگاه ایرانیان نوین 110281893 فری پلاگین|مرجع تخصصی آموزش و ترفند | دانلود نرم افزار | پلاگین | بازی و... دانلود کتاب پی دی اف Chester's life jokebad فروشگاه فایل عرقیات 123963 nilycolor سرزمین رویا های من